2010. augusztus 11., szerda

2010. január 4

Az első ovi nap után rémesen pörgött itthon. Adtam a szájába egy falat brióst és úgy rácsendített a fogaival az ujjamra, hogy csillagokat láttam.
Az apja felrángatta a szobájába, bezárta. Üvöltött, mint a vadszamár. Egy idő után azt üvöltötte, megtalálta a nyugalmat.:-))
Aztán ismét visítás. Peti elvitte hidegzuhanyozni.
A fürdőből rémült kérdés, ahogy az apja rángatja le a ruháit:
-Apa! Micsinálsz velem?
Közben kádba állította Peti.
Rémülten:
-Leforrózol?
Hideg vizet kap, sikít (én sírok), majd hallom, Peti már ki is vette a kádból. „Egy hangot se halljak”.
Kisbogár szepeg,-szipog. Majd kijön sírva rámborul.
-Anya! Én azt hittem, az a nemujjad!
Később:
-Azt hittem anya, kemény a süti. Béletlenül volt!
Megbocsátunk, persze. Nyílván…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése